gullendeut.reismee.nl

Alleen is maar alleen

Buurman is heel alleen, hij dacht vandaag alleen even boodschappen te doen maar het weer was prima dus maar even proberen, de boot is top, de fishfinder ook, hij ziet 1vis helemaal alleen en vangt hem uit de fjord, de wind steekt op, regen komt met bakken naar beneden, hij gaat terug en loopt alleen even het stukje van de lange steiger naar de fileerhut, tijdens het fileren schalmt Klaus Wunderlich door het dal, schelvispekeltje helpt bij koude handen. Naast me hoor ik nu harde muziek, buurvrouw is helemaal alleen, ik hoor haar gillen... ze houdt niet van muizen. Buurvrouw aan de overkant is ook alleen, maar daar heeft ze zelf voor gekozen, de buurvrouw ernaast kijkt alleen "ik hou van Holland" , hij is al te bed, de buurvrouw daarnaast is alleen even alleen, hij komt zo thuis hoopt ze, de buurvrouw aan de andere kant is ook alleen, de 2 draakjes liggen op bed, de man, de buurman dus, is met de andere buurman, die in de caravan slaapt van de overbuurman iets aan het drinken anders zit hij zo alleen zonder vakantiegevoel. Ik zit nu ook alleen, poepie zit meestal alleen voor in de trein, alleen een broodje ganzenbapaou maken lukt me niet dus bakje filee de amerikaan alleen met toast, vandaag een gans gezien op het spoor hij zat heeeeel even alleen naast zijn vrouwtje. Tja wat verder... René is ook ff alleen maar heeft Helene Rousch, Kees ook nog even en krijgt dan zijn pensioen, Herman van Veen deed ook veel alleen. Ik zag vandaag een kamelenteen maar ik zag dat niet alleen, Nel was vandaag ook vaak alleen maar dat interesseerd haar geen moer, Mieke Telkamp zong toch waarheen? Alleen, waarvoor?

De lange man staat alleen aan het einde van de steiger, hij maakt een selfie.

Made

Reacties

Reacties

Vrouwtje

Top xx

Kees

Waarheid, pensioen gehaald, pffffff
Lekerrrrr

Els kleijn

Vrouwtje is te benijden!!En de dag begint super

Leny

Zo zie je maar: eigenlijk ben je nooit alleen.
Prachtig verhaal Ton.
Buurman is weer het water op helemaal alleen, de regen en harde wind zijn nu voorbij!

Henk/ Ria

Leuk verhaal,
De vrouwen zijn wel heel alleen allemaal in je verhaal.

Ger

Leuk verhaaltje weer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!