gullendeut.reismee.nl

Kort verhaal

Kort verhaal.
Even kort, de pijn, die eeuwige pijn, lastig in een bootje, vandaag (vanavond)geprobeerd, even de haven uit, om het hoekje, glad water, 432m varen, kussentje van Henk eronder en bek houden, 32m diep 17 mooie gullen in 34min, heerlijk weer dat gevoel, Peter haalt ze van het haakje, hij doet alles voor me die lieverd, net na terugkomst kippenkakken uit de oven met vlaamse frites, maagpilletje en morfine volgen in de yoghurt. Nu ff het eerste wijntje uit Noorwegen, ja uit Noorwegen, van de vinmonopolet, onze wijn is op Oslo in beslag genomen door 2 douane dames met riemen, tazers en handboeien, trouwens onze 2 flesjes drank zijn ook bij hun achtergebleven, boete...... in €.....€230,-. We waren zo vrolijk, voorang met rolstoel op Schiphol, gratis upgrade naar business, vooraan in het vliegtuig naar Oslo, via de omroep een extra welkom voor ons, beenruimte, heerlijk voor de bloeduitstortingen en extra drankje van de SAS stewardes, Op Oslo ontvangst in de businesslounge via onze Qr code, drankje hapje, karretje met Ethiopische dame met snor rijdt ons van en naar de douane, we moeten uit de kar en de douanemutsen vragen of de koffers op de balie van ons zijn, idd die zijn van ons, drank te veel volgens de dames en volgens ons niet, want wij roken niet, toch verliezen wij, we hebben nog 9 min om het vliegtuig te halen, Peter mag weg, ik niet, ik heb de 2e dame geholpen met de koffer dichtdrukken, en dat mag niet, terug naar start, er wordt een 3e dame gebeld, wat ze nu moeten doen? Ja dat wordt fouilleren zegt de 3e dame in uniform, alles weer op de band, schoenen uit, nog 4 min.... ik roep een man zegt ze, ik zeg; u mag het ook doen hoor, de broek moet uit zegt ze, alles door de scan, met ontblood bovenlichaam sta ik in de koude ruimte, de bruingestreepte onderbroek mag aanblijven, haar vingertoppen tasten binnenkant been af, aan de achterkant duwt ze de brede onderbroeksband iets naar beneden, de blauwe plek komt te voorschijn, ik mag me snel aankleden, nog 1 min, ik pak alles onder mijn armen en ren naar de inceckbalie, Peter heeft de inceckdame met al zijn charmes zover gekregen om het vliegtuig te bellen...... we mogen mee, weer businessclass, drankje hapje, welkomstwoord van de gezagvoerder enz. Op Bardufos staat dezelfde Ethiopische dame met snor en kar op ons te wachten, haar Ethiopische dochter staat met 2 koffers in de kleine hal, 2 koffers te weinig dus, ze krijgt niks te eten...... De huurauto is een Toyota prius. Na 1.5u rijden zijn we op Silda, Frovag havfiske, onderweg boodschappen bij de Rema. Het is hier super mooi en schoon, mooie boot en alles aanwezig, de zon schijnt en er is vis, veel aasvis en veel gullen, nog niet zo groot, 65+, maar mooi en stevig, de eerste pakjes liggen in de vriezer. Nu een beetje moe van de vissessie van 50min, hoop morgen weer het water op te kunnen met extra kussentje en hulp van mijn buurman.
Made

Reacties

Reacties

Petry

Hoop dat je toch geniet ondanks de pijn.
Wat een top buurman heb je toch

Buurman

Voor de vaste volgers; nu klopt het verhaal voor 95 procent

Vrouwtje

Buurman &Buurman, vissers uit het verleden, de ervaring stijgt boven alles uit! Ik lees samenwerking, overgave. Dank Vriendje voor je verhaal. Knuffel xxx

Sjaak

Jammer van jullie medicijnen. En misschien geluk dat de dame geen visitatie gedaan heeft.

Tim deut

Hopelijk heeft het fouilleren iets los gemaakt. Lekker die eerste visjes

Ger

Wat een reis en pech dat wederom jullie medische dranken in beslag zijn genomen Hoop dat de pijn een beetje weg ebt voor je wel fijn dat je buurman zo behulpzaam is ik wes jullie veel sterkte en grote vissen.

Henk/ Ria

Super verhaal. Heel fijn dat er vis is.
Hoop dat het een beetje blijft lukken met vissen de pijn. ( en Peter )
Succes.

Herman

Heel veel plezier nu al mooie verhalen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!