gullendeut.reismee.nl

buurman zonder buurman

Daar gaat hij dan, 2 grote koffers op weg naar een lang avontuur,

Hij heeft er zin in, hij heeft er lang op gewacht.

De douane was deze keer niet lang wachten en goedkoop.

Hij heeft niet lang gewacht op de huurauto, prima geregeld.

Hij heeft maar een half uurtje lang gewacht voor de werkzaamheden voor een tunnel.

Hasvag Fiske 24, Flatanger Trondelag, een accomodatie met een hele lange steiger.

Het water trekt zich 6 uur lang terug, mooi pieren steken, laarzen aan.

Als je contact wil hebben met de buitenwereld moet je lang lopen, tot het einde van de steiger.

De Filipijnse dame heeft er extra lang over gedaan om het pandje brandschoon te maken.

Wifi is beroerd, je moet lang wachten om een filmpje van NS binnen te krijgen.

Hij heeft vandaag gevist, maar het heeft niet lang geduurd, het regent al een tijdje, de wind steekt op.

Morgen wordt lange tijd regen en wind voorspeld, dus maar lekker een lang stukje rijden en Noorwegen naar binnen nemen.

Vrouwtje heeft lang gezocht naar het perfecte puzzelboekje, nu op bladzijde 4.

Af en toe loopt er een lange man langs het raam, als de buurman de voordeur opendoet is de lange man al lang weg.

Ik hoop u nog lang op de hoogte te houden... Made