gullendeut.reismee.nl

Senja schrap 3 gekneusde ribben

As Vrijdag vertrek ik met Peter naar Froväg op Senja in Noorwegen. De zenuwen kwamen al vroeg dit jaar, na de zomervakantie was ik de visspullenzolder aan het opruimen, op de 3e trede van onder van de zoldertrap kreeg ik een scheut in mijn onderrug en buikje, nierstenen bleek, 2 dagen en nachten huilend door het huis gelopen, na wat morfinepillen, prostaatpillen en piemelpijn was die pijn minder, toen kwam de buikpijn weer hevig terug, wat wil je na 4 dagen geen drukje doen van de morfine, weer pillen en zakjes om dat op te lossen en dat gebeurde, wat een ellende en wat veel hou je dan toch nog vast in 4 dagen, natte doekjes en zalf deden de rode ari goed, ( de bijwerking van de prostaatpil is heel vreemd). Na ruim een week weer bijna de oude, Noorwegen verder voorbereiden, weer een trap, maar nu een natte trap, 3e trede van boven nu, op bil en rug helemaal naar beneden, weer veel pijn, grote bloeduitstorting op linker bil en 3 gekneusde ribben, vroeger kreeg ik van de zenuwen een koortslip of kiespijn. We zien wel hoe het loopt met vissen, opblaasbaar kussentje mee of zo, niet veel vis vangen en dagjes thuis blijven of bij Hørvad de kok van het Senja Fjordhotell helpen groentes voorsnijden. We gaan dus as Vrijdag vanaf Schiphol naar Oslo en dan van Oslo naar Bardufoss, dan met de huurauto naar Froväg op Senja.

Ik ga ff liggen, Made

Reacties

Reacties

Petry

Ahh ik hoop dat de pijn straks minder wordt en je toch lekker kan genieten van je vis trip.
Je véél vis vangt want dan komen wij weer lekker een visje bij je eten.
Dikke knuffel van ons

René

Zet hem op kanjer! En van tijd tot tijd de zaak verdoven met een drankje. Alvast veel plezier en goede vangst gewenst ?

Els Kleijn

Ik ging rechtop zitten toen ik je Reismee aankondiging zag! Bingo dacht ik. Maar gaandeweg zakte ik terug in mijn zakkerige houding. Wat een pech!!!gelukkig heb je een paar dagen tijd om het af te schudden. Houd een borrel in de aanslag, flink spoelen en verder je gedeisd houden.

Ger

Ton en Peter ik weet hoe spannend de voor bereiding is of kan zijn,doe nu rustig aan en als de reis allemaal goed gaat laat Peter dan maar extra zijn best doen met de vangst hij had altijd al en gouden pik dus denk dat het wel goed zal komen.succes en tot de volgende brief

Eric

Tis altijd moeilijk inschatten met jou, verteld ie sprookjes of is het serieus ?
In dit geval geen sprookje geloof ik dus sterkte !
En natuurlijk succes en goede reis en vangsten toe gewenst !
En ik zie op die luchthaven Bardufoss een foto via googlemaps van zeker 3 pisbakken die vol met hangsloten van touristen zitten ?

Henk/ Ria

Leuk weer om op reis te gaan, wel beterschap gewenst.

Renske

Komt goed uit, nu kunnen ze de Purol ook testen op je billen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!