gullendeut.reismee.nl

Senja schrap Purol

Filmopnames voor Purol.
Als wij op Senja zijn, zijn er opnames voor Purol, wij zijn gevraagd om na het vissen en fileren onze handen te laten behandelen met Soft Creme Plus, Soft Creme Plus is een nieuwe super hydraterende creme voor zware eeltplekken en mannenhanden, tevens is het saltresitend en dat is nu het onderdeel dat ze willen testen op onze handen. Afgesproken is dat de filmopnames beginnen als wij de haven binnenvaren, het verhaal is dat wij moe en volgeladen met vis direct aanleggen aan de fileersteiger en direct gaan fileren, daarnaast, buiten de camera, krijgen wij ons borreltje en draaien ze onze eigen muziek. Als we na een paar uurtjes klaar zijn, ze korten dat qua beeldtijd natuurlijk in, worden onze handen met Purol behandelt door 2 nog onbekende vrouwen die speciaal worden ingevlogen van uit Gran Canaria. Later is er sprake van een speciale zalf die ze op ons willen testen maar daar is nog weinig over bekend bij ons, we zijn nog vol met Purol in onderhandeling. Ik wil de aanloop naar Senja graag met jullie delen.
Made.

Tom

???

Hans

?

Ger

Als het zo gaat beginnen wordt het een geslaagde visvakantie ??

Denz

Uit een tube of een pot?

Els / Arend

Bofkonten
Wij hadden vroeger overal Purol voor
Zouden ze het een nieuw leven inblazen? Dan hebben ze de goede mensen opgeduikeld

René Brandt

Is dit wellicht ook iets voor aambeien?

Henk/ Ria

Heb nog wel een doosje Purol hoor.