gullendeut.reismee.nl

Achterlaten

We gaan dus weer vissen in Noorwegen, Soroya, een eiland helemaal bovenin, 3400km van Velsen-Zuid. Manuela en Ik gaan met de auto. Wij nemen alle spullen mee. Morgen gaan we om een uur of 15u rijden naar Travemunde, Duitsland om de ferry (Finnmaid) te nemen naar Helsinki, aankomst 8.30u....30u varen...., dan dagje Helsinki en s'avonds de autonachttrein van Helsinki naar Rovaniemi (lapland) aankomst 7.30u, dan een kleine 700km naar de pont van Oksfjord naar Soroya, wij komen daar aan Zondagavond, Buurman Peter en Buurman Dennis komen met het vliegtuig een dag later, we zetten de waxine lichtjes aan.

We laten Nel achter en Mimi en Donder en Yoelle en Leny en Renske, mollen, Oma, Henk Ria, radio utrecht, de Silja Europa.

Kkrijg visite, sorry

Made

Ger

Wat een rit samen met vrouwtje een mooie rit maken heel apart,zou zeggen let goed op rij voorzichtig en genieten alles goed klaar maken bij aankomst en veel mooie vissen vangen. Hoop dat jullie met elkander mooi vismeer krijgen succes en tot lees ger

Eric

Wat een reis Ton en Manuela !
Wel weer eens wat anders dan via Norway.
Ik moest ff Google maps raadplegen maar zie het nu....
Nog ff noorderlijker dan onze visreis naar Norkapp.
Buurman en Dennis vliegen op
Alta ?
Goede reis en heel veel succes en
plezier toegewenst van de
Bruinjes !

Manou

Heel veel plezier en een goede reis!

Tim deut

Heel veel plezier, radio Utrecht zou je eventueel via het internet kunnen beluisteren.?

Ton Van Deudekom

Peter en Dennis gaan Maandag via Bergen naar Trømso, dan klein vliegtuigje via Hammerfest naar Hasvik international airport

Dirk

Geweldige reis veel plezier , ben wel jalours.

Henk/ Ria

Hele fijne reis en heel veel genieten.

arend

Het is een hele reis , maar het is mooi gebied .Ik hoop dat jullie ook rendieren en elanden zien rij voorzichtig dan lezen wij jullie verhalen als jullie er zijn .
Groeten Arend

Els kleijn

Wat een jaloersmakende reis!!
Wij zijn bij Stockholm overgevaren naar Turku naar Rovaniemi naar Nordkap
Het is 45 jaar geleden. Ik vind dat je dan weer moet gaan. Maar de oudjes kunnen dat niet meer. Wat een flut verhaal hè? Maar ik zie het helemaal weer voor me. Dus het is pure enthousiasme!! En we gaan lekker weer uitkijken naar je verhalen . Hele fijne reis hoor Manuela,als je een invaller nodig hebt?

Dennis

Hoop ook een VisArend te zien?☺️